Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac sa dočítate zde

omega 3 pro celou rodinu

Pretože vieme, že zdravie celej rodiny je pre Vás veľmi dôležité, radi by sme Vám ponúkli ročné balenie OmegaMarine Rybičky za akčnú cenu. Oproti tej bežnej ušetříte 50% ceny. Naviac ako darček získate stavebnicu, ktorá Vaše deti zabaví na veľa hodín.

omega 3 pro celou rodinu
omega 3 balení s dárkem

Rybičky pre chytré hlavičky

Prečo nie je jedno, aké Omega-3 užívame?

Omega-3 nenasýtené mastné kyseliny majú pozitívny vplyv na naše zdravie. Vedeli ste ale, že v každom období života potrebujeme iné zloženie Omega-3?

V dobe, kedy sa dieťatko vyvíja eště v brušku, a v prvých rokoch života sú zásadné hlavne DHA kyseliny. Tie sa významne podieľajú na vývoji mozgu a nervovej sústav, ale tiež majú vplyv na sústredenie, pamäť a bystrosť. Deti sa musia počas pár rokov naučiť valnú väčšinu vecí, ktoré budú používať celý život. Preto ich mozog potrebuje pravidelný a dostatočný príjem Omega-3. Rybičky majú ideálnu kombináciu EPA a DHA obohatenú o vitamíny, presne na mieru potrebám detí.

V čom sú Rybičky iné?

Chutné kapsule sladené stéviou ktoré si deti zamilujú.

Využili sme osvedčený prírodný prostriedok pre podporu mozgu, imunity, zraku a srdca – rybí tuk. Nielen preto, že konzumácie rýb je na Slovensku veľmi malá. Produktami s tým nejčerstvejším rybím tukom sa zaoberáme už od roku 1991, kedy sme v Nórsku začínali. Bolo jasné, že pre deti musíme pridat prírodnú ovocnú príchuť a upraviť tvar, aby si omega-3 Rybičky obľúbili. Preto sú OmegaMarine Rybičky žuvacie kapsule v tvare rybiček, čo sa nemusia prehĺtať a sú bez rybacej pachuti.

Chutím jako cukrík! Žiadna rybia pachuť.
Rybičky Rybičky

Najobľúbenejšia stavebnica jako darček zadarmo

Stavebnica pre deti rozvíjajúca mimo iné tieto zručnosti:

  • fantáziu a tvorivosť
  • riešenie problémov
  • organizáciu a plánovanie
  • kritické myslenie
  • jemnú motoriku
omega 3 balení s dárkem
školní dítě

Čo sú nenasýtené mastné kyseliny Omega-3?

Omega-3 sa skladajú z kyselín DHA a EPA. Zatiaľčo DHA je zásadná pre mozog a nervovú sústavu, EPA je pre naše srdce a cievy. V každom životnom období má ľudské telo iné nároky.
A zatiaľčo u detí je dôležité zamerať sa na mozog, seniori potrebujú podporiť i srdce i cievy.

Prečo prijímať Omega-3 formou doplnkov stravy?

Telo si ich samo nedokáže vytvoriť, a je odkázané na to, čo jeme. Väčšina ľudí však nemá vo svojom jedálničku dostatok Omega-3. Nájdeme ich totiž hlavne a rybách, ktorých jedia Slováci minimum. Ideálne by bolo mať aspoň 3 porcie ryby týždenne.

Čo presne Rybičky obsahujú?

EPA
vitamínA
DHA
vitamínE
vitamínD

EPA

kyselina eikosapentaenová

omega-3 mastná kyselina prospieva srdci a cievam

EPA - kyselina eikosapentaenová je súčasťou nenasýtených mastných kyselín Omega-3. Zatiaľ čo kyselina DHA je dôležitá hlavne pre mozog, kyselina EPA sa stará o srdce a cievy. To je podstatné predovšetkým v dospelosti, ale pre správny vývoj srdečno-cievnej sústavy je určité množství potrebné i u detí.

vitamínA

retinol

vitamín A je dôležitý antioxidant

Vďaka vitamínu A dobre rozpoznávame farby, a dokážeme vidieť aj za šera. Okrem toho sa podiela na dobrom stave slizníc a pokožky. Vitamín A je nutný pre tvorbu rhodopsinu, zrakového pigmentu potrebného za nízkeho osvetlenia. Vitamín A je tiež dôležitý antioxidant.

DHA

kyselina dokosahexaenová

dôležitá pre vývoj mozgu

Alebo kyselina dokosahexaenová, je nejvýznamnějšia pre správny vývoj mozgu a nervovej sústavy. A to začína už v ranej fáze tehotenstva. Preto kladieme dôraz na to, aby Omega-3 s vysokou koncentráciou DHA kyseliny užívali už nastávajúce mamičky. Tieto živiny potom postupujú materským mliekom, preto je vhodné pokračovať s Omega-3 aj počas kojenia, a neskôr zvoliť vhodný doplnok stravy aj pre malé deti. Z iného uhla pohľadu si môžeme kyselinu DHA predstavit ako stavebnú hmotu nervových buniek. Mozog sa skládá predovšetkým z vody a z lipidov (tukov), ktorými nenasýtené mastné kyseliny Omega-3 sú.

vitamínE

tokoferol

vitamín E chráni naše bunky pred škodlivinami

Vitamín E je známy antioxidant. To znamená, že chráni bunky našeho tela pred oxidativním stresom - skrátka, aby boli zdravé. Jedná sa o súhrnné pomenovanie viac látok (tokoferolov) s podobným účinkom, z ktorých je nejvýznamnejšia ochrana buniek pred volnými radikálmi. Býva tiež nazývaný vitamínom plodnosti či lásky, však samotné slovo „tokoferol“ je odvodené z gréckeho „tokos“ (pôrod) a „pherein“ (niesť).

vitamínD

kalciferol

vitamín D pre silnú imunitu, kosti a zuby

Vitamín D - tvorí sa v našej koži vďaka slnku, lenže k dostatočnému množstvu sa dostaneme len vďaka opaľovaniu. Pretože vitamín D posilňuje imunitu, je dôležité ho počas jesene a zimy doplňovať. Jeho vplyv na posilnenie obranyschopnosti je preukázateľný, a okrem toho má vplyv na kvalitu a vývoj kostí, zubov a svalov.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Dychové cvičenia pre deti pomôžu s hyperaktivitou. Ako na to?

Dych je našou prirodzenou súčasťou. Sústredenie sa na plný, hlboký a vedomý dych môže upokojiť rozbúrenú myseľ. A neplatí to len pre dospelých, ale aj pre deti. Dychové cvičenia pre deti majú doslova blahodarné účinky a my sme spísali malý návod, ako na nich:

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Ako trénovať pozornosť u detí? Postačí, keď máte polhodinu času

Nepotrebujete kupovať drahé hry. Bez čoho sa však nezaobídete je trpezlivosť a režim. Spísali sme jednoduchý základ toho, ako trénovať pozornosť u detí!

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Zdravý jedálniček pre deti by mal dvakrát týždenne obsahovať ryby

Je na to jasný dôvod: deti pre svoj vývoj potrebujú omega-3 kyseliny, ktoré sa nachádzajú predovšetkým v rybom tuku. Odporúčania na zdravý jedálniček pre deti s ním počítajú veľmi často. Počítajú s ním však aj rodičia?

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Obsahuje rybí tuk vitamín D? Áno a dokonca ide o jeho najlepší zdroj!

Hneď sa dozviete prečo. Okrem toho sa naučíte rozoznať skutočne kvalitný rybí tuk. Čo sa týka množstva, rybí tuk obsahuje vôbec najviac vitamínu D zo všetkých potravín. Tu je malý prehľad:

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Céčko a Déčko: tie najdôležitejšie vitamíny pre detské zuby

Už o nich viete, že ide o cenných pomocníkov na podporu imunity. Okrem toho majú ešte jednu dôležitú úlohu: vitamín C a vitamín D sú základné vitamíny na zuby pre deti.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Čo je to stévia? Bylinka, ktorá vám osladí život

Cukor patrí medzi najčastejšie neresti každého z nás. Avšak všetkého veľa škodí, a tak je lepšie obyčajný biely cukor nahradiť alternatívnymi a hlavne zdravšími sladidlami. Prečítajte si, čo je stévia a ako ju využijete v kuchyni.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Aké vitamíny brať v tehotenstve? Prinášame jednoduchý prehľad!

Tehotenstvo je jedným z najkrajších období v živote ženy. Je až neuveriteľné, ako sa telo stihne počas 9 mesiacov zmeniť a zhmotniť lásku do fyzickej podoby – bábätka. Práve počas tehotenstva je najdôležitejšie dbať na správnu životosprávu, aby mamička ani dieťatko netrpeli a aby sa obom dobre darilo. Čítajte ďalej a dozviete sa, aké vitamíny brať v tehotenstve a prečo.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Vyzkoušejte hry na paměť pro děti s věcmi, které máte doma!

Paměť každého z nás zažívá největší nápor počínaje školní docházkou. Ale i tak je ještě spousty věcí, které si musíme během života zapamatovat. Máte dojem, že i vy byste potřebovali trochu potrénovat mozek? Pojďme na jednoduché hry na paměť pro děti, které zapálí mozkové závity!

Čo o Rybičkách hovoria naši zákazníci?

Tereza M. a Ema, Praha

To správne zloženie pre deti

Tereza M. a Ema, Praha

OmegaMarine Rybičky nás príjemne prekvapili svojim zložením. Viem, že Omega-3 sú zdravé pre všetkých, ale predsalen by deti mali užívať iné produkty, ako dospelí. Rybičky naviac Eme aj chutia a to je skvelý benefit!

Prečo nie je jedno aké Omega-3 užívame?

Omega-3 sa skladajú z kyselín DHA a EPA. Zatiaľčo DHA je zásadná pre mozog a nervovú sústavu, EPA je pre naše srdce a cievy. V každom životnom období má ľudské telo iné nároky. A zatiaľčo u detí je dôležité zamerať sa na vývoj mozku, seniori potrebujú podporit tiež srdce a cievy.

Prečo prijímať Omega-3 formou doplnkov stravy?

Väčšina ľudí nemá vo svojom jedálničku dostatok Omega-3. Nájdeme ich totiž hlavne v rybách, ktorých jedia Slováci minimum. Ideálne by bolo mať aspoň 3 porcie ryby týždenne.

Čo sú to Omega-3?

Sú to tzv. ZDRAVÉ TUKY. Naše telo si ich samo nedokáže vytvoriť, preto je treba prijímať ich v strave. Omega 3 môžete poznať tiež pod pojmom NENASÝTENÉ MASTNÉ KYSELINY.

Míša M., 34 Let, Nupaky

Zdravie je pre nás na prvom mieste

Míša M., 34 Let, Nupaky

Snažíme sa dodať do nášho tela čo najviac zdraviu prospešných látok. Rybičky patria medzi stálice v našom zdravom šuplíčku. Vďaka bohu narozdiel od iných, deťom naozaj chutia!

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Dychové cvičenia pre deti pomôžu s hyperaktivitou. Ako na to?

Dych je našou prirodzenou súčasťou. Sústredenie sa na plný, hlboký a vedomý dych môže upokojiť rozbúrenú myseľ. A neplatí to len pre dospelých, ale aj pre deti. Dychové cvičenia pre deti majú doslova blahodarné účinky a my sme spísali malý návod, ako na nich:

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Ako trénovať pozornosť u detí? Postačí, keď máte polhodinu času

Nepotrebujete kupovať drahé hry. Bez čoho sa však nezaobídete je trpezlivosť a režim. Spísali sme jednoduchý základ toho, ako trénovať pozornosť u detí!

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Zdravý jedálniček pre deti by mal dvakrát týždenne obsahovať ryby

Je na to jasný dôvod: deti pre svoj vývoj potrebujú omega-3 kyseliny, ktoré sa nachádzajú predovšetkým v rybom tuku. Odporúčania na zdravý jedálniček pre deti s ním počítajú veľmi často. Počítajú s ním však aj rodičia?

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Obsahuje rybí tuk vitamín D? Áno a dokonca ide o jeho najlepší zdroj!

Hneď sa dozviete prečo. Okrem toho sa naučíte rozoznať skutočne kvalitný rybí tuk. Čo sa týka množstva, rybí tuk obsahuje vôbec najviac vitamínu D zo všetkých potravín. Tu je malý prehľad:

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Céčko a Déčko: tie najdôležitejšie vitamíny pre detské zuby

Už o nich viete, že ide o cenných pomocníkov na podporu imunity. Okrem toho majú ešte jednu dôležitú úlohu: vitamín C a vitamín D sú základné vitamíny na zuby pre deti.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Čo je to stévia? Bylinka, ktorá vám osladí život

Cukor patrí medzi najčastejšie neresti každého z nás. Avšak všetkého veľa škodí, a tak je lepšie obyčajný biely cukor nahradiť alternatívnymi a hlavne zdravšími sladidlami. Prečítajte si, čo je stévia a ako ju využijete v kuchyni.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Aké vitamíny brať v tehotenstve? Prinášame jednoduchý prehľad!

Tehotenstvo je jedným z najkrajších období v živote ženy. Je až neuveriteľné, ako sa telo stihne počas 9 mesiacov zmeniť a zhmotniť lásku do fyzickej podoby – bábätka. Práve počas tehotenstva je najdôležitejšie dbať na správnu životosprávu, aby mamička ani dieťatko netrpeli a aby sa obom dobre darilo. Čítajte ďalej a dozviete sa, aké vitamíny brať v tehotenstve a prečo.

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Vyzkoušejte hry na paměť pro děti s věcmi, které máte doma!

Paměť každého z nás zažívá největší nápor počínaje školní docházkou. Ale i tak je ještě spousty věcí, které si musíme během života zapamatovat. Máte dojem, že i vy byste potřebovali trochu potrénovat mozek? Pojďme na jednoduché hry na paměť pro děti, které zapálí mozkové závity!

Ideálne zloženie presne pre deti

Kyseliny EPA a DHA – prečo je v nich rozdiel?

Mastné kyseliny majú dalšie rozdelenie, čo sa ich chemického zloženia a štruktúry týka. Sú to Omega-3, Omega-6, Omega-7 a Omega-9. Ide o pomerne zložitú vedu, ale pokúsime sa aspoň o malý úvod:

Nenasýtené mastné kyseliny teda existujú vo viacerých typoch, a pre ľudské zdravie sú najprospešnejšie hlavne Omega-3. A túto skupinku môžeme opäť ešte rozdeliť. Omega-3 sa skladajú z kyselín EPA a DHA. A pretože každá z týchto kyselín pôsobí priaznivo na niečo iné, je veľmi dôležité zamerať sa na detailné zloženie doplnkov stravy.

Väčšinu toho, čo v živote vieme, sa naučíme v detstve. Čítať, písať, počítať, ale tiež rozprávať alebo kresliť. Počas prvých rokov života sa mozog vyvíja naozaj rýchlo, a preto potrebuje to správné palivo - Omega 3 a kyselinu DHA. S tým súvisí aj vývoj kognitivnych funkcií, rozvoj pamäti, bystrosť a schopnosť sa učiť. Rybičky majú práve toto ideálne zloženie, prospešné pre naše deti.

graf ucinku omega
©2021 NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Odosiela sa