omega 3 pro celou rodinu
omega 3 pro celou rodinu
"Každý deň dve rybičky pre zdravie!"

Rybičky pre chytré hlavičky

Prečo nieje jedno, aké Omega-3 užívame?

Omega-3 nenasýtené mastné kyseliny majú pozitívny vplyv na naše zdravie. Vedeli ste ale, že v každom období života potrebujeme iné zloženie Omega-3?

V dobe, kedy sa dieťatko vyvíja ešte v brušku, a v prvých rokoch života sú zásadné hlavne DHA kyseliny. Tie sa významne podieľajú na vývoji mozgu a nervovej sústavy, ale tiež majú vplyv na sústredenie, pamäť a bystrosť. Deti sa musia počas pár rokov naučiť veľkú väčšinu vecí, ktoré budú používať celý život. Preto ich mozog potrebuje pravidelný a dostatočný príjem Omega-3. Rybičky majú ideálnu kombináciu EPA a DHA obohatenú o vitamíny, presne na mieru potrebám detí.

* platíte iba poštovné 1,95 €

V čom sú Rybičky iné?

Chutné kapsule sladené stéviou, ktoré si deti zamilujú.

Využili sme osvedčený prírodný prostriedok pre podporu mozgu, imunity, zraku a srdca – rybí tuk. Nielen preto, že konzumácia rýb je na Slovensku veľmi malá. Produktami s tým najčerstvejším rybím tukom sa zaoberáme už od roku 1991, kedy sme v Nórsku začínali. Bolo jasné, že pre deti musíme pridať prírodnú ovocnú príchuť a upraviť tvar, aby si omega-3
Rybičky obľúbili. Preto sú OmegaMarine Rybičky žuvacie kapsule v tvare rybiček, čo sa nemusia prehĺtať a sú bez rybacej pachute.

Chutím ako cukrík! Žiadna rybacia pachuť.

V čom sú Rybičky iné?

  • Vysoký obsah DHA
  • Ovocná príchuť
  • Len prírodné zložky
  • Bez umelých zložiek
  • Sladené stéviou
  • Žuvacie kapsule - rybičky
Rybičky
* platíte iba poštovné 1,95 €
školní dítě

Čo sú nenasýtené mastné kyseliny Omega-3?

Omega-3 sa skladajú z kyselín DHA a EPA. Zatiaľ čo DHA je zásadná pre mozog a nervovú sústavu, EPA je pre naše srdce a cievy. V každom životnom období má ľudské telo iné nároky.
A zatiaľ čo u detí je dôležité zamerať sa na mozog, seniori potrebujú podporiť i srdce i cievy.

Prečo prijímať Omega-3 formou doplnkov stravy?

Telo si ich samo nedokáže vytvoriť, a je odkázané na to, čo jeme. Väčšina ľudí však nemá vo svojom jedálničku dostatok Omega-3. Nájdeme ich totiž hlavne a rybách, ktorých jedia Slováci minimum. Ideálne by bolo mať aspoň 3 porcie ryb týždenne.

Čo presne Rybičky obsahujú?

Kompletné zloženie TU

EPA
vitamínA
DHA
vitamínE
vitamínD

EPA

kyselina eikosapentaenová

omega-3 mastná kyselina prospieva srdci a cievam

EPA - kyselina eikosapentaenová je súčasťou nenasýtených mastných kyselín Omega-3. Zatiaľ čo kyselina DHA je dôležitá hlavne pre mozog, kyselina EPA sa stará o srdce a cievy. To je podstatné predovšetkým v dospelosti, ale pre správny vývoj srdečno-cievnej sústavy je určité množstvo potrebné i u detí.

vitamínA

retinol

vitamín A je dôležitý antioxidant

Vďaka vitamínu A dobre rozpoznávame farby, a dokážeme vidieť aj za šera. Okrem toho sa podiela na dobrom stave slizníc a pokožky. Vitamín A je nutný pre tvorbu rhodopsinu, zrakového pigmentu potrebného za nízkeho osvetlenia. Vitamín A je tiež dôležitý antioxidant.

DHA

kyselina dokosahexaenová

dôležitá pre vývoj mozgu

Alebo kyselina dokosahexaenová, je najvýznamnějšia pre správny vývoj mozgu a nervovej sústavy. A to začína už v rannej fáze tehotenstva. Preto kladieme dôraz na to, aby Omega-3 s vysokou koncentráciou DHA kyseliny užívali už nastávajúce mamičky. Tieto živiny potom postupujú materským mliekom, preto je vhodné pokračovať s Omega-3 aj počas kojenia, a neskôr zvoliť vhodný doplnok stravy aj pre malé deti. Z iného uhla pohľadu si môžeme kyselinu DHA predstaviť ako stavebnú hmotu nervových buniek. Mozog sa skladá predovšetkým z vody a z lipidov (tukov), ktorými nenasýtené mastné kyseliny Omega-3 sú.

vitamínE

tokoferol

vitamín E chráni naše bunky pred škodlivinami

Vitamín E je známy antioxidant. To znamená, že chráni bunky nášho tela pred oxidativnym stresom - skrátka, aby boli zdravé. Jedná sa o súhrnné pomenovanie viac látok (tokoferolov) s podobným účinkom, z ktorých je najvýznamnejšia ochrana buniek pred volnými radikálmi. Býva tiež nazývaný vitamínom plodnosti či lásky, však samotné slovo „tokoferol“ je odvodené z gréckeho „tokos“ (pôrod) a „pherein“ (niesť).

vitamínD

kalciferol

vitamín D pre silnú imunitu, kosti a zuby

Vitamín D - tvorí sa v našej koži vďaka slnku, lenže k dostatočnému množstvu sa dostaneme len vďaka opaľovaniu. Pretože vitamín D posilňuje imunitu, je dôležité ho počas jesene a zimy doplňovať. Jeho vplyv na posilnenie obranyschopnosti je preukázateľný, a okrem toho má vplyv na kvalitu a vývoj kostí, zubov a svalov.

* platíte iba poštovné 1,95 €
Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Ako podporovať imunitu detí pred školským rokom? Dopĺňajte im vitamín D!

Aj keď väčšina z nás žije prázdninami a zdá sa, že naše zdravie nemôže nič ohroziť, je dobré sa pripraviť na jeseň. Podpora imunity by mala byť dlhodobá – riešiť problémy vo chvíli, keď nastanú, je už totiž neskoro. Poďme sa pozerať na to, ako podporovať imunitu detí:

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

V čom je vitamín D? Najbohatší zdroj je rybí tuk! Skúsite ho?

Zdravotným benefitom rybieho tuku sa iná potravina nevyrovná. Ide doslova o superpotravinu plnú omega-3 a Déčka. V čom je vitamín D okrem toho pokladu z mora?

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Najdôležitejšie vitamíny a minerály pre deti? Prečítajte si náš prehľad!

Mnoho rodičov sa snaží podporovať imunitu detí ako pestrým jedálničkom, tak výživovými doplnkami. Ktoré sú však tie najdôležitejšie vitamíny a minerály pre našich najmenších a ako sa v nich orientovať?

Čo o Rybičkách hovoria naši zákazníci?

Brigita Vajglová, Pezinok

Ryby som nemala nikdy rada

Brigita Vajglová, Pezinok

Vašu Omegu Marine Forte Plus užívam už roky rokúce a som s ňou mimoriadne spokojná. Celý život sa neviem donútiť jesť ryby a Omega je pre mňa ich výbornou náhradou.

Prečo nieje jedno aké Omega-3 užívame?

Omega-3 sa skladajú z kyselín DHA a EPA. Zatiaľ čo DHA je zásadná pre mozog a nervovú sústavu, EPA je pre naše srdce a cievy. V každom životnom období má ľudské telo iné nároky. A zatiaľ čo u detí je dôležité zamerať sa na vývoj mozgu, seniori potrebujú podporit tiež srdce a cievy.

Prečo prijímať Omega-3 formou doplnkov stravy?

Väčšina ľudí nemá vo svojom jedálničku dostatok Omega-3. Nájdeme ich totiž hlavne v rybách, ktorých jedia Slováci minimum. Ideálne by bolo mať aspoň 3 porcie ryb týždenne.

Čo sú to Omega-3?

Sú to tzv. ZDRAVÉ TUKY. Naše telo si ich samo nedokáže vytvoriť, preto je treba prijímať ich v strave. Omega 3 môžete poznať tiež pod pojmom NENASÝTENÉ MASTNÉ KYSELINY.

Míša M., 34 Let, Nupaky

Zdravie je pre nás na prvom mieste

Míša M., 34 Let, Nupaky

Snažíme sa dodať do nášho tela čo najviac zdraviu prospešných látok. Rybičky patria medzi stálice v našom zdravom šuplíčku. Vďaka bohu narozdiel od iných, deťom naozaj chutia!

* platíte iba poštovné 1,95 €
Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Ako podporovať imunitu detí pred školským rokom? Dopĺňajte im vitamín D!

Aj keď väčšina z nás žije prázdninami a zdá sa, že naše zdravie nemôže nič ohroziť, je dobré sa pripraviť na jeseň. Podpora imunity by mala byť dlhodobá – riešiť problémy vo chvíli, keď nastanú, je už totiž neskoro. Poďme sa pozerať na to, ako podporovať imunitu detí:

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

V čom je vitamín D? Najbohatší zdroj je rybí tuk! Skúsite ho?

Zdravotným benefitom rybieho tuku sa iná potravina nevyrovná. Ide doslova o superpotravinu plnú omega-3 a Déčka. V čom je vitamín D okrem toho pokladu z mora?

Mohlo by Vás tiež zaujímať:

Najdôležitejšie vitamíny a minerály pre deti? Prečítajte si náš prehľad!

Mnoho rodičov sa snaží podporovať imunitu detí ako pestrým jedálničkom, tak výživovými doplnkami. Ktoré sú však tie najdôležitejšie vitamíny a minerály pre našich najmenších a ako sa v nich orientovať?

Rybí tuk už počas tehotenstva? ANO!

Vývoj mozgu beží naplno už v 6. týždni

Je to totiž nejdôležitejší orgán! To mozog riadi dýchanie i funkcie srdca. A je to naozaj dokonalá súčiastka, preto je k jeho vývoji potreba tolkého času. Po narodení je nejdôležitejšie obdobie až do piatich rokov, kedy sa deti za krátku dobu naučia väčšinu toho, čo je k životu potrebné – hovoriť, rozpoznávať, rozvíjať fantáziu,… Mozog je tvorený vodou a tukmi, ktoré tu zastupujú práve Omega-3. Počas tehotenstva si ich plod berie od mamičky, preto myslite na ich zvýšený príjem ako pre seba, tak pre dieťatko.

Polovica mamičiek má nedostatek Omega-3.

Pri skúmaní materského mlieka bolo zistené, že zhruba polovica žien má v jeho zložení veľmi málo Omega-3. Aby nie, keď naraz ju spotrebovávajú dvaja ľudia! Počas tehotenstva a ranného materstva potrebuje aj telo ženy zvýšenú dávku živín, ktoré prestupujú do materského mlieka. Omega-3 prospievajú predovšetkým mozgu, srdci a zraku. A pokiaľ sú naviac obohatené o vitamín D3, veľmi významne posilňujú imunitný systém.

Rybí tuk môžeme užívať celý život

Pretože je to prírodný prostriedok s jednoduchým zložením, ktorý nám prospieva už od detstva. Sledujte však jeho skladbu kyselín EPA a DHA. Zatiaľ čo dospelí a seniori by sa mali zamerať na vyššie zastúpenie kyseliny EPA, pre vývoj detí je kľúčová DHA. Pokiaľ by sme mali potrebné množstvo previesť na to, koľko rýb by sme mali zjesť, sú to tri porcie týždenne. Toľko by malo stačiť, aby sme mali dostatok Omega-3.

* platíte iba poštovné 1,95 €

Rybí tuk je od pradávna cenným zdrojom nenasýtených mastných kyselín Omega-3. Bez zveličovania sa dá povedať, že babičky dobre vedeli, prečo nám ho dávali. Jeho pozitívne účinky na mozog, srdce a zrak boli mnohokrát zdokumentované.

Pôvod užívania rybieho tuku sa datuje do dávnej histórie, a pochopiteľne do prímorských zemí. V Škandinávii a tiež v Anglicku si ľudia všimli, že vďaka vysokej konzumácii rýb sú menej chorí, ako obyvatelia vnútrozemia. Mnoho rokov výskumu prineslo poznatky v podobe konkrétneho zloženia rybieho tuku, a dnes už vieme, že pre naše telo sú zásadné Omega-3.

Omega-3 sa skladajú z kyselín EPA a DHA. A v nich je pomerne veľký rozdiel – zatiaľ čo EPA má vplyv viac na srdce a cievy, a je vhodnejšia v strednom a pokročilom veku, deti potrebujú predovšetkým kyselinu DHA. A to už od samotného počatia.

Rybí tuk môžeme užívať celý život

Pretože je to prírodný prostriedok s jednoduchým zložením, ktorý nám prospieva už od detstva. Sledujte však jeho skladbu kyselín EPA a DHA. Zatiaľ čo dospelí a seniori by sa mali zamerať na vyššie zastúpenie kyseliny EPA, pre vývoj detí je kľúčová DHA. Pokiaľ by sme mali potrebné množstvo previesť na to, koľko rýb by sme mali zjesť, sú to tri porcie týždenne. Toľko by malo stačiť, aby sme mali dostatok Omega-3.

Čítať viac...
* platíte iba poštovné 1,95 €

Ideálne zloženie presne pre deti

Kyseliny EPA a DHA – prečo je v nich rozdiel?

Mastné kyseliny majú dalšie rozdelenie, čo sa ich chemického zloženia a štruktúry týka. Sú to Omega-3, Omega-6, Omega-7 a Omega-9. Ide o pomerne zložitú vedu, ale pokúsime sa aspoň o malý úvod:

Nenasýtené mastné kyseliny teda existujú vo viacerých typoch, a pre ľudské zdravie sú najprospešnejšie hlavne Omega-3. A túto skupinku môžeme opäť ešte rozdeliť. Omega-3 sa skladajú z kyselín EPA a DHA. A pretože každá z týchto kyselín pôsobí priaznivo na niečo iné, je veľmi dôležité zamerať sa na detailné zloženie doplnkov stravy.

Väčšinu toho, čo v živote vieme, sa naučíme v detstve. Čítať, písať, počítať, ale tiež rozprávať alebo kresliť. Počas prvých rokov života sa mozog vyvíja naozaj rýchlo, a preto potrebuje to správné palivo - Omega 3 a kyselinu DHA. S tým súvisí aj vývoj kognitívnych funkcií, rozvoj pamäti, bystrosť a schopnosť sa učiť. Rybičky majú práve toto ideálne zloženie, prospešné pre naše deti.

graf ucinku omega
* platíte iba poštovné 1,95 €
Odosiela sa